diumenge, 31 d’agost del 2008

Ja s`acaba...

Tokyo 30 i 31/08/08

Son gairebe dos quarts de nou del vespre de diumenge, en una sisena planta (de la 1a a la 5a planta son totes de maquines escurabutxaques) en un ciber cafe inmens, amb habitacions individuals per cada ordinador. La guia explicava que si et quedaves sense hotel o t havia tancat el metro era el lloc mes economic on passar la nit, i es per pensar-s ho. Aqui tant pots llogar una peli manga, llegir comics, jugar a la play station o conectar-te a internet. I tot aixo asseguts en un sofa molt comode amb coixins i tot, aqui fins i tot tens el cafe/sucs de fruita/aigua de franc, una hora costa 420 Yens quan al carrer un cafe (molt dolent per cert) costa 350-400 Yens. El que mes sobte es la tranquilitat i netedat que hi ha, despres de passar pel soroll infernal de les sales de joc de les altres plantes!

Recapitulant, ahir vam anar a Asakusa, un barri al nord de tokyo. En principi anavem a veure un temple, pero vam tenir una grata sorpresa quan ens vam trobar que feien una mena de festa al carrer. En deien una festa/samba, on pels carrers principals anaven circulant diferents comparses de ball i musica, tant n hi havia de japonesos com de sudamericans. Llastima de la pluja que va deslluir una mica la festa. De fet, on menys estona vam passar va ser al temple, que estava be pero havent-ne vist molts d altres, tampoc ens va impressionar especialment. A mes hi havia molta i molta gent. Per ser sincers, ens vam dedicar de cos i anima a les compres per una boulevard cobert ple de tendetes i protegit de la pluja.
Vam passar per l hotel a descarregar bosses (ja veurem aquest vespre com ho encabim tot a la motxil.la). Lo Bernat te 8 dels 11 primers capitols (en japones) dels comics Manga de Bola de Drac, els primers! L` Eva en te nomes un parell i un comic del Dr Slump i l Arare (del qual lo Bernat tambe poseeix un exemplar). L`Eva ha aconseguit unes botes ninja juntament amb un parell de mitjons ninja (es a dir, el dit gros per una banda i la resta per l altra). Penseu que els preus son molt i molt mes barats del que imaginavem, i especialment comparant amb casa nostra. Algunes coses mes que d altres, pero tot en general. Cal dir que els dos tornem amb cameres digitals noves i complements diversos per aquestes.
Al vespre vam acomiadar els llums de neo de Shinjuku, de nou amb molta pluja, tot i que aquest cop anavem equipats amb els paraigues de 100 Yens (=0,6 euros).

Avui el dia esta sent molt relaxat. Al mati hem anat a fer un "creuer", dit d altra manera la volta amb barca per una part de la zona maritima de Tokyo. Hem quedat impressionats de lo inmensa que es la ciutat i de la gran quantitat de gratacels i dels seus dissenys. D alla hem anat a un onsen que queda molt prop, molt diferent al petit al que vam anar fa uns dies. Aixo es com un complexe on van les families a passar el dia, amb zones comunes de restauracio, comercial, jocs... comunes i els banys separats per sexes, ja que s hi ha d anar nu. Es una molt bona experiencia, hi ha banys de fang, saunes, part exterior, jacuzzi, piscines de diferents temperatures, i quan et dutxes et donen sabons i cremes de tot tipus, per deixar-te com nou/nova. Com no tenim el cable de la camera, us adjuntem el link per fer-vos una miqueta d enveja http://www.ooedoonsen.jp/english/

Ara a sopar una mica per Shibuya, una altra zona plena de llums de neo i molta gent, una de les meques del consumisme, i de nou plovent. Gastarem els ultims diners i cap a l hotel a intentar fer la motxil.la...