dilluns, 18 d’agost del 2008

Des de Nara

Nara 18/08/08

Hola a tothom des de Nara, al sud de Kyoto. Vam arribar ahir al migdia, i despres de dinar a un fast food japones on per demanar enlloc de fer_ho als cambrers ho feies i ho pagaves a una maquina, vam arribar al Ryokan Matsumae, que esta molt be i mes espaios que el de Kyoto.

Al vespre vam quedar amb en Mitsuhiro (un amic japones de l Eva) i ens va dur a una festa d estiu d un institut del seu barri. Es veu que en aquesta epoca i durant un parell de setmanes els visiten els avantpassats, i per aixo fan les festes d estiu i l encesa de simbols a les muntanyes de kyoto, que per cert ens vam perdre perque vam arribar tard. Despres ens va portar a sopar a un restaurant tipic de Nara, on et cuinen el menjar sobre una planxa que hi ha a la mateixa taula on mengues. Aqui la gent sopa molt aviat, ja que a les 9 els restaurants estan tancats.

Aquest mati hem anat a visitar el Parc de Nara, on hi ha diferents temples i monuments declarats Patrimoni de l;humanitat. Realment impresionant, tant totes les construccions com els jardins que hi ha als voltants, tambe ens ha sobtat els molts cervols que hi ha per tot arreu. Hi ha molts turistes, pero la majoria son japonesos, tot i que de fora tambe en som bastants. Avui el dia no ha set tant caloros com els altres dies, tot i que al mig del dia tambe hem tingut que parar una mica i anar a fer la migdiada, ja que la calor es terrible. Avui tornem anar a sopar amb en Mitsuhiro, i no sabem on anirem, i tambe hem de decidir on anirem dema, ja que ell te festa i ens acompanyara tot el dia.

Fins aviat

In the mood for love ha dit...

Hola soc la Yolanda!!!!!!
Estic aqui al costat tancant un mica el ulls segur que em podeu veure....
Un peto molt gran i ha pasar-ho be!!!

Dolors A ha dit...

Des de casa la Dolors...
Hola Bernat i Eva, acabo de llegir de llegir les vostres noticies desde Nara, veig que esteu molt be i en disfruteu molt, ja ens agrada, nosaltres també estem molt bé, hem anat a LLo, sense gossos, t´immagines que bé, hem estat també a Port de la Selva, i aquí Taradell i ara ja tornem a marxar cap a LLo, molts petons per tots